Brand Logo

Termeni si conditii

Dreptul utilizatorilor la intimitate

Legile initiate de Comisia Europeana in anul 2012, referitoare la protectia datelor si dreptul la intimitate pe internet) au starnit o serie de reactii puternice, din partea industriei de marketing si publicitate online, atat la nivel international cat si national. Aceste legi il au in centru pe utilizatorul de internet – pe de o parte sporindu-i intimitatea, facand in acelasi timp ca alte companii sau organizatii sa nu mai poata obtine informatii despre acestia fara ca ei sa fie informati in prealabil. In mod practic, e necesar ca fiecare utilizator sa isi exprime clar acordul de a naviga pe site, acceptand cookie-urile aferente. Acest lucru se realizeaza la accesarea site-ului, printr-o fereastra de tip pop-up care sa ii aduca la cunostiinta vizitatorului acest lucru.

Daca raspunsul vizitatorului va fi afirmativ, nu va mai trebui sa confirme si cand ajunge pe alte pagini ale aceluiasi site. Insa daca nu o face, fereastra va reaparea, in continuu. Pentru o functionalitate cat mai ridicata calitativ, cat si pentru o experienta de navigare cat mai placuta, cookie-urile au devenit in ultimii ani o parte integranta, indispensabila a internetului, ajungand sa opereze in moduri ce dau noi semnificatii conceptului de personalizare si de interactivitate. Mai mult decat atat, ele pot opera pentru a afisa reclame cat mai elocvente, bazate pe interesele si comportamentul utilizatorului. In concluzie, aceste cookie-uri asigura o eficienta mai mare in procesul de vanzare, facilitand navigarea si cautarile vizitatorului. In acelasi timp, ele nu influenteaza vulnerabilitatea datelor si informatiilor personale, atunci cand sunt folosite programe antispyware si browsere de internet cu update-ul la zi. Modul in care acestea interactioneaza cu utilizatorul pot fi setate prin functiile de preferinta si particularizari, ale fiecarui browser in parte.